فسیل ساعت‌های هوشمند جدید خود را با گوگل پلی، حسگر ضربان قلب و GPS معرفی کرد

برند فسیل ساعت‌های هوشمند ساده‌ و زیبایی را راهی بازار کرده است که قیمت خوبی هم دارند، در همین راستا شاهد عرضه ساعت‌های هوشمند جدید Fossil Q با گوگل پلی، حسگر ضربان قلب و GPS هستیم.

تجربه نشان داده برند فسیل همیشه ترجیح می‌دهد تا امکانات و ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند خود را فدای طراحی ساده و زیبا و قیمت مناسب این ساعت‌ها کند اما در ساعت‌های جدید Fossil Q داستان کمی متفاوت است. این محصولات از لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی به ساعت‌های معمولی دارند از طرف دیگر بیشتر این ساعت‌ها امکانات ویژه‌ و چشمگیری نیز در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند ندارند اما از قرار معلوم شاهد تغییر سیاست‌ این برند در ساخت گوشی‌های هوشمند هستیم.

در همین راستا شاهد معرفی چهارمین نسل از ساعت‌های هوشمند Fossil Q بودیم. این ساعت‌های هوشمند جدید با نام‌های فسیل Q Venture HR و Q Explorist HT راهی بازار خواهند شد و به لحاظ قیمت حدود ۲۵۵ تا ۲۷۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

فسیل پس از معرفی این ساعت‌های هوشمند آن‌ها را در وب‌سایت خود برای فروش گذاشته است. ساعت هوشمند Fossil Q Venture بدنه‌‌ای با ضخامت ۴۰ میلی‌متر دارد و ساعت هوشمند Fossil Q Explorist حدود ۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

ممکن است در اولین نگاه به مشخصات فنی این ساعت‌های هوشمند جدید نظر شما از این محصولات تغییر کند چرا که پردازنده اسنپ‌دراگون ور ۲۱۰۰ که یک در ساعت‌های هوشمند به عنوان چیپستی قدیمی که ۲ سال از عمر آن می‌گذرد را در ساعت‌های جدید فسیل شاهد هستیم. در نتیجه به لحاظ سرعت و کارآیی نمی‌توان خیلی روی این ساعت‌های هوشمند جدید فسیل حساب باز کرد. در این بین باید گفت این ساعت‌ها به خوبی قادر هستند فعالیت‌های ورزشی و تندرستی کاربر را زیر نظر بگیرد و با سیستم پرداخت گوگل سازگاری کامل دارند.

چیپست GPS و قابلیت مانیتور کردن ضربان قلب را می‌توان از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های جدید فسیل دانست.

منبع : فارنت