واتس‌اپ سرانجام قابلیت چت ویدئویی گروهی را اضافه کرد

چت ویدئویی گروهی واتس‌اپ سرانجام برای عموم کاربران از راه رسیده و از این پس می‌توانید پس از برقراری تماس با یک فرد، افراد دیگری را نیز به گفتگو اضافه کنید.

ظاهراً واتس‌اپ در کنار جنگ علیه اخبار جعلی و اسپم در حال توسعه قابلیت‌های پیام‌رسان خود نیز هست. چت ویدئویی گروهی که مدت‌ها منتظرش بودیم سرانجام به واتس‌اپ آمده و برای گفتگوهای دوستانه شما ایده‌آل است. اپل در iOS 12 از فیس‌تایم گروهی رونمایی کرد اما از آن‌جا که این قابلیت منحصر به آیفون بوده و البته هنوز هم خبری از iOS 12 نیست چت ویدئویی گروهی واتس‌اپ می‌تواند جایگزین خوبی باشد.

در حال حاضر این قابلیت حداکثر از چهار نفر پشتیبانی می‌کند و به نظر نمی‌رسد واتس‌اپ قصد رقابت با اسکایپ را داشته باشد. این پیام‌رسان در حال حاضر بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر دارد و با این‌که چت ویدئویی را در سال ۲۰۱۶ عرضه کرد اما قابلیت چت ویدئویی گروهی کماکان می‌تواند برای برخی مخاطبین جذاب باشد.

این قابلیت در حال حاضر برای کاربران اندرویدی و iOS واتس‌اپ منتشر شده و کافیست تا اپلیکیشن را به آخرین نسخه آپدیت کنید تا بتوانید به صورت همزمان با سه نفر دیگر به صورت ویدئویی گفتگو کنید.

منبع : فارنت