سیستم عامل واقعیت مجازی در راه است

شرکت مجیک لیپ که سرمایه گذاری های فراوانی در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به عمل آورده به تازگی اطلاعات بیشتری را در مورد برنامه های خود اعلام کرده است.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، این شرکت با همکاری گرنت موریسون از فعالان حوزه فناوری، اطلاعاتی در مورد رابط کاربری نسل جدید سیستم عامل خود منتشر کرده که نشان می دهد دسترسی به بخش های مختلف این سیستم عامل معلق در فضای واقعیت مجازی مانند فیلم های علمی و تخیلی با لمس آیکون‌های گوناگون در فضا ممکن است.

ویدئوها و عکس های محدودی که در مورد این سیستم عامل در فضای مجازی موجود است، نشان می‌دهد که با لمس هر آیکون، نماد آن به مرکز منتقل شده و امکانات مختلف در دسترس قرار می گیرد.

علاوه بر این، برنامه های متعددی نیز برای این سیستم عامل طراحی شده اند که البته مشخص نیست نحوه اجرا و دسترسی به آنها در فضای واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده چگونه خواهد بود.

بر اساس اطلاعات موجود بخش‌هایی مانند گالری یا آواتارهای این سیستم عامل به صورت دوبعدی قابل مشاهده هستند. اما اجرای همزمان تعدادی از برنامه‌ها امکان پذیر است. همچنین در صورت بازشدن تعداد زیادی عکس و ویدئو همه آنها به صورت موزائیکی در کنار یکدیگر قابل مشاهده خواهند بود.
برخی از برنامه های این سیستم عامل هم به صورت سه بعدی و در تعامل با محیط اطراف اجرا می شوند که شرکت سازنده هنوز در مورد آنها چندان اطلاع رسانی نکرده است.

منبع : آی سی تی پرس