مزایای تبلیغ در گوگل در مقایسه با انواع روش های تبلیغاتی دیگر چیست؟

ادوردز “Adwords” سیستم تبلیغاتی گوگل است. با ادوردز می توانید براحتی و به سرعت تبلیغات کالا، خدمات و یا اطلاعات خود را ایجاد کرده و آنرا به تمامی افرادی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می گردند، نمایش دهید. تبلیغات ساخته شده توسط خودتان را می توانید در صفحات نمایش جستجوی گوگل و یا شبکه بزرگ تبلیغاتی گوگل نمایش دهید. به عبارت دیگر، گوگل ادوردز ابزاری است برای نمایش تبلیغات شما فقط برای افرادی که در جستجوی آن هستند زمانی که جستجو کننده یکی از کلمات کلیدی شما را جستجو می کند در صفحات نمایش جستجوی گوگل، تبلیغات گوگلی (Google Adwords) شما متمایز از رقبا نمایش داده می شود. با این روش تبلیغات شما فقط برای کسانی نشان داده می شود که بدنبال محصولات و یا خدمات شما می باشند. مثلا اگر کاربری عبارت “نرم افزار حسابداری” را در قسمت جستجوی گوگل وارد کند گوگل نتایج متعددی که مرتبط با نرم افزار حسابداری است را در صفحه نتایج جستجو به کاربر نمایش می دهد.گوگل علاوه بر این نتایج در قسمت بالای صفحه (بالاتر از نتایج جستجوی معمولی در نوار زردرنگ و متمایز) تبلیغات ادوردز را نمایش می دهد. می توانید برای هر گروه از محصولات خود، متنهای تبلیغاتی متنوع و گروهای مختلفی از واژه های کلیدی مرتبط را انتخاب کنید.

زمان نمایش،منطقه جغرافیایی نمایش و بودجه روزانه،پرداخت برای هرکلیکی که بر روی آگهی شما می شود و تمامی این فاکتورها قابل تعیین و ویرایش هستند.

۱٫ در روش های معمول تبلیغ مثلا بیل بورد ، روزنامه ، تلوزیون و تمام روش های مشابه دیگر، شما یکجا و بدون در نظر داشتن میزان سود مجبور به پرداخت هزینه می باشد اما در Google Adwords شما فقط به ازای کاربرانی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می گردند هزینه پرداخت می نمایید.

۲٫ هزینه تبلیغ در گوگل بسیار جزئی و در حد ۱ سنت به ازای هر کاربر مرتبط می باشد در صورتی که در روش های معمول شما باید میلیون ها تومان هزینه نمایید تا بتوانید تعداد مشتری جذب نمایید.

۳٫ در تبلیغ در گوگل مدت نمایش تبلیغ و تعداد نمایش آن کاملا رایگان بوده و تنها به ازای کلیک و ورود کاربر شما پرداخت خواهید نمود.

۴٫ در سیستم گوگل عملا امکان تقلب و انجام تعداد زیادی کلیک بر روی تبلیغ وجود ندارد و شما تنها به ازای کاربر مرتبط و مناسب هزینه پرداخت می نمایید به عبارتی: مهمترین امتیاز این نوع تبلیغ این است که شما مستقیما با کسانی مخاطب خواهید بود که واقعا میتوانند مشتری و یا کاربر شما باشند.

۵٫ امکان تعیین کشور محل نمایش تبلیغ و یا زبان کاربر در این روش تبلیغاتی وجود دارد.

۶٫ سیاست بازگشت سرمایه، در تبلیغ در گوگل سیاست اصلی بازگشت سرمایه و سود می باشد به این منوال که هنگامی که شما مثلا مبلیغ ۱۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه نمودید حتما باید بیش از این مقداری سود داشته باشید.

۷٫ سیستم تبلیغ در گوگل در حال حاضر بزرگترین سیستم تبلیغاتی جهان می باشد و در ایران نیز طی یک سال گذشته بسیار گسترش یافته است.

۸٫ بیش از ۸۰ درصد کاربران اینترنت در ایران و جهان از موتور جستجوی گوگل استفاده می نمایند.

adwords و iran و spsdevnic adsense google و ادورد و ادوردز و اگهی و آگهی و اگهی و آگهی و اینترنت و اینترنتی و اینترنت و اینترنتی و بازار و بازاریابی و بازاریابی و تبلیغ و تبلیغات و تبلیغاتی و تبلیغ و تبلیغات و تبلیغاتی و تعرفه و در و دراینترنت و دراینترنت و درگوگل و سایت و سایت و گوگل و گوگلی و گوگلی و یابی و یابی و جستجو و رایگان و با و ایران و ایرانی و متنی