تصویر لو رفته از قلم Note 9

تا به امروز تقریبا هر آنچه که نیاز بود را در مورد Galaxy Note 9 فهمیده‌ایم، زیرا خود شرکت سامسونگ بعضا مطالب و شایعاتی که را که در مورد گوشی هوشمند بعدی‌اش منتشر می‌شود را به فاصله زمانی کمی، تایید می‌کند.

امروز نیز عکس‌ جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده که نشان می‌دهد قلم اختصاصی این مدل نسبت به نسل‌های خود، تغییر زیادی نکرده است. تصویری که از قلم Samsung Galaxy Note 9 S Pen منتشر شده، از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به قلم دیجیتال Note 8 دارد و تنها در اندازه، تفاوت بسیار اندکی با مدل قبلی دارد. تنها تفاوتی که در عکس ها می‌توان دید این است که قلم گوشی بعدی سامسونگ در جایگاه قرار گیری قلم(Slot)Note 8 جا نمی‌شود و به غیر از این هیچ تفاوت دیگری در این دو قلم مشاهده نمی‌شود. بدنه قلم S Pen، طلایی رنگ است اما رنگ قسمت بالایی آن با رنگ فریم دستگاه مچ شده است. در عکس زیر، قلم سمت راست، مخصوص Galaxy Note 8 است.

قلم دیجیتال S Pen قرار است به قابلیت پشتیبانی از بلوتوث مجهز باشد که با این قابلیت، امکانات بیشتری در دسترس کاربر قرار میگیرد. مثلا میتوان از آن به عنوان کنترل پخش موسیقی یا فیلم استفاده کرد، با کمک آن سلفی گرفت و یا حتی قسمت‌هایی از بازی های موبایلی را نیز انجام داد.

سامسونگ تایید کرده که Galaxy Note 9 قرار است نهم آگوست طی مراسمی در نیویورک معرفی شود . قیمت‌ها نیز قرار است در همین مراسم اعلام شوند اما طبق شایعاتی که تا کنون منتشر شده، رقم ۹۰۰ دلار برای این گوشی پیش‌بینی می‌شود. قیمت مدل مجهز به حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایتی این گوشی نیز تا ۱۲۰۰ دلار پیش بینی شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران