پست مورخ June 20, 2016 at 06:13PM
به اینستاگرام ما بپیوندید
۳۲۰۰۵۵۵۲ - ۰۱۷ - ۰۹۱۲۰۲۰۸۵۵۶ : ارتباط با کارشناس فروش
خوشحالید نه؟
فروشگاه شروع به کار می کند.
تعداد زیادی از اهالی محل را هم استخدام می کند.
ولی فقط چند ساعت در هفته.
مثلا روزی یکی دو ساعت.
چه خاصیتی دارد؟
روشن است که وقتی خانم خانه دو ساعت در فروشگاهی که با آن همه زلم زیمبو و رعایت قواعد مارکتینگ چیده شده کار می کند، خرید روزانه اش را هم از همانجا انجام خواهد داد.
بخصوص که قیمت ها هم پائین تر از عباس آقای میوه فروش و حسین آقای پارچه فروش است.
حتی پائین تر از قیمت تمام شده!
به این می گویند دامپینگ!
جالب اینکه خانم عباس آقا هم میوه اش را تازه از همان فروشگاه می خرد. چرا؟
چون عباس آقا سالها هرچه میوه بد داشته که کسی نخریده بوده به منزل آورده.
الان خانم عباس آقا خودش دارد کار می کند.
با حقوق خودش حسرت سالیان را از دلش در می آورد.
چند ماهی گذشته.
کار و بار عباس آقا و حسین آقا خراب است.
درآمدشان اجاره مغازه شان را هم در نمی آورد.
شاگرد مغازه اخراج می شود و می رود در فروشگاه زنجیره ای استخدام می شود.
هفته ای 10 ساعت.
ولی حقوق ساعتی اش بالاست.
این حقوق ساعتی آنچنان توقع او را بالا برده که جای دیگری نمی تواند کار پیدا کند.
دو سال گذشته.
عباس آقا در شرف ورشکستگی است.
آخرین مقاومت ها را کنار می گذارد و مغازه را تعطیل می کند.
او نیز به فروشگاه زنجیره ای می رود و زیر دست شاگرد سابقش که حالا یکی از انباردارهای فروشگاه است استخدام می شود.
همسرش اما اخراج شده است.
چون انتظار داشته بعد از دو سال حقوقش یا دست کم ساعت کارش اضافه شود.
چهار سال گذشته است.
صاحب مغازه عباس آقا دو سال است اجاره ای نگرفته است.
از وقتی عباس آقا مغازه اش را خالی کرده یکی دو مستاجر عوض کرده که هیچکدام بیش از یکی دو ماه دوام نیاورده اند.
کاسبی نیست.
مغازه ها را به قیمت ارزانی می فروشد به یک بساز و بفروش.
سال پنجم دیگر محله مردمانی از طبقه متوسط ندارد.
حسین آقا و شاگردش هر دو کارگر ساختمانی هستند.
قیمت های فروشگاه زنجیره ای بالاست.
سود هشتصد درصدی روی قیمت تمام شده کالا عادی است.
فروشگاه حقوق ساعتی را کم کرده.
تعداد بیشتری را با ساعت های کمتر استخدام کرده است.
سال هفتم.
فروشگاه محله را به خاک سیاه نشانده.
کسی دیگر در آن
به اینستاگرام ما بپیوندید
وي با اشاره به توانمندي فناوران عضو پارک و مرکز رشد جامع ، خوشه فناوري IT را قابل اعتماد ترين مکان براي انجام پروژه هاي حوزه IT استان دانست .
مهندس زواريي دبيرخوشه فناوري اطلاعات مرکز رشد جامع پارک علم وفناوري گلستان نيز درادامه ، با اشاره به نحستين همايش تجارت الکترونيک در دوران پسا تحريم دراستان درشهريورماه گفت : اين همايش در چهار حوزه IT ، تجارت ، مديريت وحقوق برگزار خواهد شد وشرکتهاي حوزه IT استان بايد ازاين ظرفيت براي توسعه ومعرفي محصولات وخدمات شرکت خود بهره ببرند .
به گزارش سرزمين جم ، دردومين جلسه خوشه IT مرکز رشد جامع پارک علم وفناوري گلستان ، مشکلات شرکت هاي دانش بنيان و مستقردرمرکز رشد پارک مورد بررسي قرارگرفت و همچنين پيشنهاداتي در رابطه با چگونگي پرباربرگزار شدن همايش تجارت الکترونيک پساتحريم ارائه شد .
دراين جلسه اعضاي هئيت مديره سازمان نظام صنفي رايانه اي استان ، رئيس اداره آموزش وپژوهش سازمان صنعت و معدن وتجارت استان و رئيس دانشگاه جامع علمي وکاربردي مخابرات ومشاورمديرکل آموزش وپرورش استان و دبيراجرايي همايش تجارت الکترونيک درپسابرجام و همچنين اعضاي خوشه حضور داشتند .
جانبگلو دبيرهمايش تجارت الکترونيک نيز با اشاره به اينکه درحال حاضر چکيده مقالات در حال دريافت است ، گفت با توجه به برگزاري اين همايش در بيست وپنجم شهريورماه ، آمادگي معرفي شرکتهاي حوزه IT درنمايشگاه جانبي وجود دارد .
کاظمي رئيس اداره آموزش وپرورش سازمان صنعت ومعدن استان نيز از حضورهئيت هاي تجاري دراين همايش خبرداد .
اماني دبيرسازمان نظام صنفي رايانه اي گلستان نيز آمادگي اين سازمان را درجهت حمايت همه جانبه ازفناوران حوزه IT استان اعلام کرد .
به اینستاگرام ما بپیوندید
بعد از چند دقیقه پیرزن گفت درست شد و دعا کنان دور شد .
کارگران گفتند مگر می شود مناره را با فشار صاف کرد ؟ معمار گفت : نه ! ولی میتوان جلوی شایعه را گرفت !
اگر پیرزن می رفت و به اشتباه به مردم میگفت مناره کج است و شایعه کج بودن مناره بالا میگرفت . دیگر هرگز نمیشد مناره را در نظر مردم صاف کرد.
ولی من الان با یک چوب و کمی فشار ، مناره را برای همیشه صاف کردم!!! از شایعه بترسبد !
در تجارت و کسب و کارتان ، حتی در زندگیتان از شایعه بترسید !
اگر به موقع وارد عمل شوید براحتی مناره زندگیتان صاف خواهد شد
دکتر الهی قمشه ایی#شرکت_پشتیبانان_پردازش_آسمان?
به اینستاگرام ما بپیوندید
