نکاتی در مورد تبلیغات گوگلی

[box type=”success” align=”aligncenter” ]

یکی از بهترین نکات در مورد تبلیغات گوگلی که می توانم به شما بگویم این نیست که شما می توانید از روش خودتان و ابزارهای افزایش ترافیک استفاده نمایید. در تبلیغات گوگلی اساس و عناصر زیادی وجود دارد و اگر به درآمد بیشتر نسبت به آنچه هزینه کرده اید تمایل دارید، حتماً از یک دوره تخصصی و یا یک شخص متخصص برای آموختن چگونگی داشتن درآمد بیشتر،‌استفاده نمایید.

[/box]

[divider]

[dropcap]تبلیغات کلیکی ppc[/dropcap] عملاً می تواند در گرفتن ترافیک بسیار هدفمند و به مقدار زیاد برای وب سایت شما، بسیار فوق العاده عمل نماید. البته ممکن است بپرسید اگر این روش خیلی مناسب است، چرا همه از آن استفاده نمی کنند؟این سوال، معمای این موضوع است. تبلیغات کلیکی مسئلهء آسانی برای یادگیری نیست و البته چگونگی انجام آن دشوار می باشد. این کار نیاز به صرف زمان داشته و باید بر روی پول و وقت خود سرمایه گذاری کنید.

شما نیاز به آزمایش و بررسی هر یک از عناصر مختلف در هر آگهی در محل های مختلف دارید. در شروع بیش از آن که درآمد داشته باشید باید پول خرج کنید. چالش دیگر این است که گوگل زیاد نگران شما و بودجهء تبلیغاتی شما نیست. آنها بیشتر نگران این است که دریابد جستجوگرها به دنبال چه هستند.

جستجوگران در هر یک از موتورهای جستجو مشتریان حقیقی هستند، و اگر آنچه می خواهند را پیدا نکنند به موتورهای جستجوی دیگر خواهند رفت. به همین دلیل است که گوگل می خواهد با راضی نگه داشتن جستجوگرها و ارائه آنچه به دنبال آن هستند، از حضور آنها در موتور جستجوی خود مطمئن شود. برای انجام این کار، گوگل به صورت دوره ای روشهای انجام کار را تغییر می دهد. گوگل الگوریتم ها را بازنویسی کرده و یا تغییراتی در آنها ایجاد می کند واگر شما در جریان آخرین تغییرات در گوگل نباشید، متوجه خواهید شد تبلیغاتی که زمانی برای شما پول ساز و درآمدزا بوده، حالا برای شما هزینه ساز شده است.

[highlight]در اینجا چند نکته جهت بهینه سازی تبلیغات کلیکی به شما ارائه می شود:[/highlight]

۱- به دنبال کلاسهای آموزشی و یا مربی باشید که بتواند به شما نکات کلیدی و ریز و بم تبلیغات کلیکی را تدریس نماید.اگر سعی می کنید بدون هیچ مقدمه و بررسی به اصطلاح بپرید وسط موضوع که فقط این کار را خودتان انجام داده باشید؛ پس بهتر است از داشتن زمان آن هم به اندازه کافی و یک جیب پر پول مطمئن شوید.

۲- با دقت کلمات کلیدی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. سعی نکنید با یک و یا دو واژه در کلمات کلیدی رقابت ایجاد نمایید. از آنجایی که همیشه بین یک و یا دو واژه رقابت تنگاتنگ خواهد بود و در این صورت نیز برای گرفتن هر کلیک راه سختی را باید بپیمائید. در عوض بر روی عبارات کلیدی که دارای ۳-۴ ویا ۵ کلمه کلیدی هستند تمرکز نمایید. این “کلمات کلیدی طولانی” می تواند شما را به بالای لیست رتبه بندی بر اساس کلیک ببرد.

۳- همیشه سعی کنید تبلیغات خود را آزمایش نمایید. با داشتن چندین نسخه از هر آگهی در حال اجرا می توانید آن را بررسی نمایید و در واقع دریابید که کدام تیتر بیشترین کلیک را داشته است. و یا کدام محتوا و مطلب بیشترین کلیک را در بر داشته است.

کماکان به آزمایشات خود ادامه داده تا بهترین و مناسبترین تبلیغ را پیدا کنید. هنگامی که از طریق این آزمایش مطمئن شدید که تنها با تغییر یک عنصر در یک زمان به نتیجه خواهید رسید، در این صورت آزمایشات خود را میتوانید به پایان برسانید. در غیر این صورت نخواهید دانست که چه تغییری باعث ایجاد تحولات خواهد شد.

به غیر از این نکات تبلیغات کلیکی گوگل، نکته دیگری که فکر می کنم یکی از مهمترین آنهاست به شما میگویم؛ که شخصی رابرای گرفتن مشاوره جهت انجام این کار انتخاب نمایید. در واقع اگر بدانید چگونه این کار را به درستی انجام دهید، تبلیغات کلیکی برای وب سایت شما بسیار موثر خواهد بود. وگر نه این روش خیلی زود تبدیل به یک گودال پول خوار برای شما خواهد شد!